Intrebari frecvente

1. Vreau sa cumpar de pe site, dar nu vreau sa-mi fac cont. Se poate?
Da, se poate. Intri si comanzi ca “Oaspete”: https://eventuria.ro/index.php?rt=account/login Oricum ar fi, un consultant EVENTURIA va lua legatura cu tine, pentru a clarifica cererea si pentru a reconfirma serviciile comandate.

2. Pachetele turistice EVENTURIA sunt sigure?
100%, pachetele turistice EVENTURIA sunt sigure! Noi suntem aici din 2003 si nu vom pleca niciunde - dimpotriva, avem planuri de dezvoltare a serviciilor si a companiei (vezi Despre noi).

3. Am comandat pe website, dar vreau alt hotel si alta categorie de bilet. Se poate?
Da, in principiu, se poate! Poti sa ne spui intr-un comentariu la Comanda pe care o faci ce anume doresti in plus, schimbat sau daca doresti sa te contactam intre anumite ore.

4. Pot sa rezerv telefonic?
Da, se poate rezerva si prin telefon. Tot ceea ce avem nevoie sunt:
  • datele Dvs./datele firmei Dvs. De identificare;
  • pachetul turistic pe care il doriti;
  • nr. de telefon si adresa de corespondenta + e-mail personal, pentru a va transmite Factura Fiscala si Contractul-cadru de comercializare a pachetului de servicii turistice.
  • Dupa ce ati primit Factura Fiscala si Contractul, avem nevoie de ele semnate si de catre Dvs. + achitarea avansului stabilit de comun acord cu Consultantul nostru de travel, pentru a va efectua cat mai rapid rezervarea ferma/blocarea (la incheierea Contractului avem doar o “Confirmare de disponibilitate”) si a prinde oferta pe care v-am facut-o initial!!!
*Ofertele bune si foarte bune sunt limitate si se supun conditiilor speciale de rezervare / confirmare / modificare / anulare!!! De aceea, cand avem oferte bune, noi mentionam valabilitatea redusa a acestora si e bine sa tineti cont ca peste timpul specificat, oferta se poate modifica sau disparea!!!
**La pachetele turistice de evenimente rezervarile se fac incepand cu 1 an – 6 luni inainte, dar si in ultimul moment!
Rezervarile se pot face cu un avans situat intre 30% > 50% si restul se va achita in transe, dupa cum veti dori, pana la cel mult cu 30 de zile inainte de data intrarii la hotel!
Avantaj EVENTURIA - IMPORTANT:
  • NOI NU VA PERCEPEM NICIO DOBANDA.
  • PRETUL RAMANE CEL CONTRACTAT INITIAL si nu se va mai schimba, odata avansul platit si contractul incheiat.
5. Odata rezervat si confirmat ferm pachetul turistic EVENTURIA mai poate fi modificat?
Pachetul turistic rezervat pe website poate fi supus unor modificari ulterioare, de comun acord cu Turistul, in functie de disponibilitatile momentului si/sau alte criterii avute in vedere de ambele parti. Varianta finala este REZERVAREA FERMA si va fi asumata de ambele parti, in scris (e-mail). Aceasta varianta finala va fi reflectata prin serviciile inscrise in Factura Fiscala aferenta, este definitiva si se supune tuturor conditiilor de comercializare si contractare din contractul cu turistul (vezi https://eventuria.ro/contract-turist-activ-eventuria ).
Nota bene: odata confirmate si rezervate ferm, serviciile EVENTURIA se supun penalizarilor de 100% din valoarea lor. Se recomanda Turistului incheierea Asigurarii storno travel la contractarea pachetului de servicii turistice EVENTURIA. Pachetul turistic poate fi cesionat unei alte persoane, insa doar in conditiile contractuale (cap. V - Drepturile si obligatiile turistului si cap. VI - Renuntari, penalizari, despagubiri).

6. Cum platesc?
Plata se poate face:
  • Cash, la unul din sediile noastre din Bucuresti sau Pitesti;
  • Prin depunere la banca, unde va prezentati cu Factura Fiscala, direct, intr-unul din conturile noastre de RON sau EURO (avem conturi in Raiffeisen Bank si ING Bank);
  • Prin virament electronic, din contul Dvs., in conturile noastre;
  • Prin aplicatia de plata online/sms MOBILPAY, care va fi disponibila in curand.
7. Ce poate contine pachetul turistic? Ce putem rezerva prin agentia Dvs.?
Pachetul turistic poate sa contina:
  • cazare + tipul de masa inclus – *Mic Dejun, Demi-Pensiune, Pensiune Completa, etc. (cf. Contractului pe care il incheiati cu agentia);
  • bilete de avion/transport (avion, autocar, curse de linie sau charter/low-cost) la orice companie specializata;
  • transfer de la aeroport la hotel, de la hotel la locul evenimentului, dintr-un punct in alt punct (transferuri intre insule, curse Cataraman/Barca rapida/Vapor);
  • card CITY PASS, optional (*pentru turistii care doresc sa achizitioneze acest card, acolo unde exista, avantajele sunt extraordinare: au reduceri sau gratuitate chiar la transportul in comun, local, au intrari gratuite la muzee si prioritate, au reduceri substantiale la intrarile obiectivelor turistice, restaurante sau cluburi etc.);
  • biletele de intrare la evenimentele sportive sau concerte/festivaluri, unde acestea exista, categoria si tipul comandat;
  • diverse alte activitati optionale, comandate separat de ex.: Rent-a-car, asigurari medicale de calatorie, asigurari storno travel (*Recomandam asigurarile STORNO-TRAVEL Mondial Assistance sau Generali, care se transforma in asigurari medicale de calatorie si va scutesc de neplacerea produsa de iminenta unor evenimente de natura personala).
*Toate aceste servicii vor fi comandate de catre Dvs., vor fi cuprinse in Contractul-cadru de comercializare a produselor turistice si vor fi evidentiate in Vouchere-le pe care le veti primi de la noi si cu care veti merge la destinatie. De asemenea, aveti asigurata si Reprezentare locala (agentie partenera/ furnizor de servicii) + asistenta NON-STOP EVENTURIA la 0755 013 983 si 0740 091 802.

8. Am nevoie de un document pentru a calatori?
Da, aveti nevoie de Carte de identitate valabila (nu mai putin de 1 an de la data iesirii din tara) si/sau Pasaport (de lunga durata, cu data de expirare de minim 6 luni/1 an, depinde de destinatia aleasa). Desi Agentia de turism nu are cum sa se ocupe de documentele de identitate ale persoanelor, noi sfatuim intotdeauna pe Turistii nostri sa se adreseze Politiei de Frontiera/MAE Romania sau Ambasadelor tarilor respective. Pentru conditiile de calatorie si munca in UE, accesati info: informatii despre conditiile sederii - calatoriei in uniunea europeana!

9. Ce documente trebuie sa am la mine, pentru a calatori?
Trebuie sa aveti la Dvs.:
a. documentele de identitate (pentru fiecare calator, Pasaport valabil minim 1 an pentru destinatii NON UE, Carte de Identitate pentru destinatii UE) valabile si in termenul legal;
b. documentele de insotire a minorilor (*Declaratie notariala din partea parintilor/tutorilor legali + Cazier judiciar al adultului insotitor);
c. VOUCHER-ul furnizat de catre agentie, in care aveti mentionate serviciile turistice achizitionate;
d. BILETELE (*unde sunt deja livrate si/sau electronice) / VOUCHER-ul / IMPUTERNICIREA DE RIDICARE A BILETELOR de intrare in parcurile de distractie, la Evenimentele sportive/concerte/festivaluri;
e. VOUCHER-ul de transfer (*in cazul in care aveti acest serviciu achitat in avans).
f. Asigurarea medicala de calatorie/travel storno (*in cazul in care ati procurat-o).
g. Biletele de transport (avion, autocar / *in cazul in care ati achizitionat si transport).

10. Ce inseamna camera DBL / TWIN?
Camera DBL/Dubla este pentru cazarea a 2 persoane adulte si poate fi echipata cu un singur pat pentru 2 persoane sau 2 paturi de cate 1 persoana (Twin).

11. Am contractat un pachet turistic EVENTURIA si nu mai pot sa-l onorez. Ce solutii am?
Din nefericire, pachetele turistice de evenimente sportive / concerte / festivaluri sunt foarte pretentioase, fiind nerambursabile / nemodificabile, la fel ca si biletele de avion sau activitatile optionale achizitionate in avans (citypass, croaziere sau excursii optionale)! Odata actele emise, biletele de intrare la eveniment eliberate, nu se mai pot face modificari. In unele cazuri, insa, concerte sau festivaluri, meciuri nu atat de importante, se mai accepta schimbari de nume, cu sau fara posibile penalizari, insa in niciun caz returnarea sumelor de bani platite. De aceea, va sfatuim sa ne adresati o intrebare IN SCRIS (*orice comunicari cu privire la serviciile achizitionate se fac doar in scris), sa ne comunicati ce anume modificari doriti, iar noi va vom raspunde punctual, in functie de specificul cererii Dvs. si respectand conditiile contractuale.

12. Copiii pot participa la evenimente sportive/culturale/concerte?
In principiu, da, copiii au acces la evenimente sau meciuri, cu exceptia ca trebuie consultat fiecare furnizor in parte, pentru a vedea restrictiile. Copiii nu beneficiaza insa de reduceri la intrarile la evenimente si au restrictionat accesul in anumite sectoare sau la Categoria “standing” - ei vor plati pretul ca orice adult! Exceptie fac evenimentele dedicate copiilor si cele de tipul motorsport (Formula 1, Moto GP) , unde se pot oferi reduceri pentru acestia, in functie de locul ocupat in sala/tribune si de varsta.

13. Pot sa cumpar doar BILET de intrare la eveniment?
Biletele de intrare la evenimente se comercializeaza doar in cadrul unui pachet turistic care sa includa minim 1 noapte de cazare. Noi suntem agentie de turism touroperatoare si lucram in asa fel incat pachetele Dvs. de eveniment sa fie sigure 100% - nu suntem agentie vanzatoare de bilete si nici nu ne asumam riscurile de a vinde bilete de intrare la evenimente de pe diferite site-uri sau de la terti.

14. Am achitat pachetul meu EVENTURIA. Cum si cand primesc biletele/actele de calatorie?
In functie de specificul evenimentului solicitat, biletele de intrare pot fi printate (suport personalizat) sau electronice! Daca sunt printate, ele vi se vor livra prin posta/curier, de catre noi/furnizorii nostri, la adresa personala sau la hotelul unde veti merge. Cel mai tarziu aceste bilete pot fi livrate in ziua premergatoare sau chiar ziua evenimentului, oricum, la momentul potrivit pentru a avea acces la evenimentul dorit! Mai mult, la unele evenimente (ex. meciuri de fotbal cu miza mare, evenimente cu acces restrictionat) biletele se pot ridica si de la fata locului (la stadion), de la Box office sau Pick-up Point - toate aceste detalii noi vi le vom oferi imediat ce furnizorul nostru ni le va pune la dispozitie, de aceea, trebuie sa aveti rabdare.
IMPORTANT este sa retineti ca UN PACHET TURISTIC DE EVENIMENTE, ODATA CONFIRMAT de noi si REZERVAT FERM de catre Dvs., este pe maini bune! Nu am avut niciodata probleme cu livrarea biletelor, nici nu avem emotii, pentru ca furnizorii nostri sunt verificati, seriosi, de incredere!
Daca sunt bilete electronice, nu este nevoie sa vi le trimitem in format printat - putem sa vi le trimitem si doar pe e-mail, iar Dvs. sa le imprimati! Acestea au un cod de bare, care este important, si niciodata nu veti avea vreo problema cu ele, atat timp cat vi le-am livrat noi!
In toate cazurile, biletele de intrare la eveniment vor ajunge la Dvs. in timpul util/necesar, pentru a va permite participarea la eveniment! Nu trebuie sa va panicati si nici sa nu aveti incredere, pentru ca noi de aceea suntem aici: ne ocupam 100% de pachetul Dvs.! Turistii nostri sunt marturia vie a calitatii serviciilor furnizate de EVENTURIA (vezi pagina de TESTIMONIALE)!

Intrebari si raspunsuri

Continua